قوه قضاییه اعلام کرد: براساس پیگیری‌ها خبرهای منتشر شده در مورد فردی به هویت معصومه هویزات که چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده بود صحت ندارد و این فرد در سلامت کامل است.

قوه قضائیه - دادگاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، قوه قضائیه اعلام کرد: در پی حادثه فوت یک متهم به نام محمد میرموسوی در لاهیجان، خبرهایی با موضوع مشابه در برخی از رسانه‌های ضد انقلاب در حال انتشار است.

در یکی از خبرهای مورد اشاره، ادعا شده است زنی ۲۴ ساله به نام معصومه هویزات در که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده است، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته است.

پیگیری‌های نشان می‌دهد فردی به هویت معصومه هویزات چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و به مدت یک هفته در زندان سپیدار حضور داشت.

این متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و ادعای فوت وی کذب و بی‌اساس است.

همانطور که در گذشته و بویژه در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم، انتشار اخبار کذب و جعلی درباره مرگ افراد مختلف در پی وقوع حوادث این‌چنینی از ترفندهای گروهک‌های ضد انقلاب است.

پس از حادثه پیش آمده برای مرحوم میرموسوی در لاهیجان نیز خبرهای ساختگی مرگ افراد مختلف با موضوع مشابه در دستور کار رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته و خبر دروغ مرگ معصومه هویزات یکی از این نمونه‌ها است.

انتشار این اخبار جعلی در روزهای آتی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از مخاطبان محترم انتظار می‌رود اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند.

گفتنی است، پرونده فوت محمد میرموسوی از سوی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه دستگاه قضائی به صورت جدی در حال پیگیری است.

کد خبر 878234
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    4 0
    چی شد؟هنوز قبلی تموم نشده به این سرعت یه فوت دیگه.چقدر فوت زیاد شده
  • Borzoo NO ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    سرقت مسلحانه ؟ آنهم توسط یک خانم ؟؟؟ اما بسیاری مانند کوروش کمپانی و چای دبش مسلحانه میلیارد دلاری را سرقت نکردند..فقط با نقشه از قبل تعیین شده..و هیچکس هم نفهمید اینها کجا هستند؟ در رصد تعقیب هستند یا پرونده بایگانی شده ؟؟؟
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    1 0
    شروع شد پلیس با ضعف درآموزش نیروهایش عهرسال حادثه برای نظام درست می کند